Seminari "Ten en cuenta los rankings, nos están diciendo algo"

Aquest Seminari es va estructurar en dues conferències i una taula rodona.

La primera conferència, portada a terme per Tia Loukkola, Directora de desenvolupament institucional de l'European University Association (EUA), va versar sobre l'impacte dels principals rànquings universitaris. La segona, impartida per Félix de Moya, del Grup SCImago, es va centrar en el rànquing que edita aquest grup (SIR) i en la dimensió d'investigació tal i com s'aborda des dels rànquings universitaris.

La taula rodona, dedicada a debatre la situació de les universitats espanyoles en els rànquings globals, va ser dirigira per Francesc X. Grau, ex-rector de la Universitat Rovira i Virgili, i va comptar amb la participació de Carmen Pérez Esparrells (UAM) i Elias Sanz (UC3 i Director de l'INAECU).

• Dia: 23 de novembre de 2015
  • Lloc: Centro de Zona de la UNED, Madrid
  • Organitzat per: CRUE

Pot consultar-se el programa de l'activitat seguint aquest enllaç