Acte de presentació de l'edició 2017 del ranking CYD i taula rodona sobre la utilitat dels rànquings universitaris

Aprofitant la presentació dels resultats de l'edició 2017 del rànquing CYD, realitzada pel director del rànquing, Martí Parellada, els editors van organitzar posteriorment una taula rodona, moderada per Francesc Solé Parellada, vicepresident de la Fundació CYD,  al voltant del tema "La utilitat dels rànquings universitaris".

En aquesta taula rodona van participar Manuel Assunçao, Rector de la Universisade de Aveiro, Ramon Carbonell, President del Consell Social de la UPC i Vicepresident de l'ACUP, Manuel Cermerón, Director General d'Aqua Development Network, Josep M. Garrell, Rector de la Universitat Ramon Llull i Jorge Sáinz, Secretari General d'Universitats del Govern d'Espanya.

• Data: 25 de maig de 2017
  • Lloc: Auditori Cuatrecasas, Barcelona
  • Organitza: Fundación CYD

Es pot consultar el programa clicant aquest enllaç i un breu resum sobre els parlaments de l'acte i de la taula rodona seguint aquest altre.