Beques d'ampliació dels estudis als Estats Units en àrees relacionades amb el compromís cívic i/o el voluntariat 2014-2015

La Comissió d'Intercanvi Cultural , Educatiu i Científic entre Espanya i els Estats Units en col · laboració amb Banc
Santander anuncia la convocatòria de fins a un màxim de cinc (5) beques per cursar estudis de postgrau o realitzar
investigació en universitats dels Estats Units.

Es consideren projectes en qualsevol disciplina d'estudi que tingui una especialització o un clar enfocament cap a les
àrees del compromís cívic i / o el voluntariat. Les beques estan destinades a titulats superiors que estiguin interessats
en fer Masters, programes de Ph.D., o, excepcionalment , projectes d'investigació predoctoral.

Les beques es concedeixen per un curs escolar o per dotze mesos. Les renovacions per a un segon curs o per a altres
dotze mesos com a màxim, dependran de l'objectiu de titulació del becari i del seu rendiment acadèmic i ètic.
Els becaris acceptats en programes de doctorat compten amb el suport institucional del Programa Fulbright durant
un període de cinc anys consecutius.

El termini de presentació de sol · licituds comença el 25 de novembre del 2013 i finalitza el 9 de gener de 2014.

La dotació de les beques inclou:
- Ajuda per viatge d'anada i tornada, compra de llibres i altres materials, i despeses diverses: 2.300 $ USA. En el cas que el becari assisteixi a un curs preacadèmic 2.600 dòlars USA.
- Assignació mensual entre 1.500 i 2.100 dòlars USA en concepte d'allotjament, manutenció i despeses addicionals. El cost de vida de la ciutat de destinació determinarà la suma de la mensualitat.
- Despeses de matrícula i taxes obligatòries per als becaris matriculats en programes de postgrau.
- Ajuda per a despeses de projecte de fins a 2.000 dòlars USA (només en el cas dels investigadors predoctorals).

Trobareu tota la informació aqui.