La UPC promociona els estudis de postgrau a la Xina

Dins de les activitats de promoció internacional dels estudis, el passat mes d'octubre la UPC va participar per segona vegada a la China Education Expo. Aquesta fira aprovada pel ministeri xinès i esponsoritzada per la China Education Association for International Exchange, està considerada la més important del país en l'àmbit de l'educació.

Dins del circuït de la fira, la UPC va participar amb estand propi a Beijing i a Shangai, on més de 500 institucions de  37 països van estar representades . L'Instituto de Comercio Exterior (ICEX) va coordinar a les 47 institucions espanyoles que hi participaren a Beijing.

Amb unaparticipació que va superar els 70000 visitants de l'edició del 2007, milers d' estudiants xinesos van ser atesos al stand UPC on se’ls hi oferia fulletons en xinés amb l'oferta de programes de postgrau. Per reforçar la promoció de la UPC a la Xina, s'ha posat en marxa una versió del web UPC en xinés on es pot consultar l'oferta de programes: http://www.upc.edu/zh