Iniciatives de “la Caixa” junt amb altres entitats per promoure i donar suport a la creació d’empreses en l’àmbit bio, eco i digital

Què és BioEmprenedorXXI ?
BioEmprenedorXXI és un programa de suport a la creació d’empreses dins l’àmbit de les ciències de la vida en el seu sentit més ampli: biotecnologia, biomedicina, tecnologies mèdiques i sector agroalimentari.
La sisena edició de BioEmprenedorXXI s’inicia amb la voluntat de continuar donant suport a la creació d’empreses en l’àmbit de les ciències de la vida a Catalunya. Aquesta iniciativa és promoguda per diversos agents amb un paper rellevant al sector, “la Caixa”, Barcelona Activa i Biocat, sent per tant una iniciativa propera i coneixedora dels principals avenços científics i tecnològics en aquest àmbit, de les inquietuds empresarials i de les necessitats del mercat. Aquest impuls compartit per institucions públiques i privades és una garantia d’èxit per a les empreses que es constitueixin en el marc d’aquest programa.
A qui es dirigeix ?
El curs s’adreça a titulats universitaris, investigadors, professors, doctorands i emprenedors que tinguin una idea de negoci o empresa en fase inicial i vulguin explorar la seva capacitat emprenedora pera crear i posar en marxa una activitat empresarial pròpia, bé com a spin-off de la seva institució o de forma independent.

Què és EcoEmprenedorXXI?
Un dels reptes actuals en l’àmbit de les tecnologies netes es crear empreses innovadores i amb visió global que facin arribar la investigació desenvolupada a les universitats i als centres d’investigació al mercat.
A qui va dirigit?
El curs es dirigeix a titulats universitaris, investigadors, professors, doctors i emprenedors que tinguin una idea de negoci o empresa en fase inicial i que vulguin explorar la seva propia capacitat emprenedora per crear i posar en funcionament una activitat empresarial propia, bé com una spin-off de la seva instituciió o bé de forma independent.

Què és EmprenedorXXIDigital?
EmprenedorXXIDigital és un programa de suport a la creació i creixement d'empreses de base tecnològica en l'àmbit de les tecnologies digitals en el seu sentit més ampli: telecomunicacions, internet, entreteniment, media i mobilitat.
La segona edició d'EmprenedorXXIDigital s'inicia amb la voluntat de donar suport a la creació d'empreses en l'àmbit de les tecnologies digitals. Aquesta iniciativa està promoguda per diferents agents amb un paper rellevant al sector, "la Caixa", Barcelona Activa i Microsoft, sent una iniciativa propera i coneixedora dels principals avenços en aquest àmbit, de les inquietuds empresarials i de les necessitats del mercat. Aquest impuls compartir per institucions públiques i privades és una garantia d'èxit per a les empreses que es constitueixin en el marc d'aquest programa.
A qui es dirigeix?
El curs es dirigeix a emprenedors, titulats universitaris, investigadors, professors i doctors que tinguin una idea de negoci o empresa en fase inicial i vulguin explorar la seva capacitat emprenedora per crear i posar en marxa una activitat empresarial pròpia, bé com una spin-off de la seva institució o bé de forma indepedent.

COST
La inscripció i participació a cada un dels cursos  té uns costos d'uns 4.500€ per persona. Pràcticament la totalitat d'aquests imports serà coberta per les entitats promotores a través d'una subvenció, essent 400€ la quantia a desemborsar per part dels participants