Beques Projectes Eranet Plus i Eranet Mundus, amb Rússia

La UPC participa en els projectes de la UE ERANET-MUNDUS i ERANET PLUS que consisteixen en mobilitats de grau, màster, doctorat, post-doctorat i PDI  amb les universitats de la Federació Russa següents:

Russian State Hydrometeorological University (RSHU),
Lovachevsky University of Nizhni Novgorod (UNN) in Nizhni Novgorod,
Pskov State Pedagogical University (PSPU) in Pskov,
Saint Petersburg State University (SPbU) in Saint Petersburg,
South Ural State University (USU) in Chelyabinsk,
Siberian Federal University (SibFU) in Krasnoyarsk,
Lomonosov Moscow State University (MSU)
Moscow Linguistic State University (MLSU) in Moscow,
Demidov Yaroslavl State University (YSU) in Yaroslavl.

En el marc d'aquests projectes s'ha obert la convocatòria de beques de mobilitat, per a la realització d'estades cap a una de les universitats russes anteriors o bé des de Rússia cap a la UPC destinades a estudiants de grau, màster, doctorat, post-doctorat i PDI.

Les estades podran ser per realitzar una mobilitat acadèmica o cursar un màster o un doctorat complet i podran tenir durades entre 6 i 36 mesos. Les beques inclouen ajut de viatge, mensualitat de la beca i assegurança de salut.

La informació dels projectes i els detall dels imports de les beques els trobareu a les pàgines web d'Eranet-Plus i Eranet-Mundus

Els candidats hauran de presentar la seva sol·licitud abans del 20 de desembre de 2013. a través dels formularis que trobaran a la pàgina web del projecte corresponent. Les sol·licituds presentades fora de termini o per altres mitjans seran desestimades.

Si necessiteu més informació podeu posar-vos en contacte amb mob.int@upc.edu