La UPC a la Feria Internacional de Estudios de Postgrados de Xile

El Centro de Extensión de la Universidad Católica de Xile va acollir la tercera edició de la Feria Internacional de Estudios de Postgrados els dies 23 i 24 d'octubre.

Amb una assistència de 2320 visitants, universitats xilenes i internacionals, així com organitzacions governamentals que atorguen beques van  atendre les consultes de professionals i estudiants. Durant la exposició es va organitzar un programa de presentacions de les diferents entitats representades, on la Comisión Nacional de Investigación Científica y Tecnológica (CONICYT) va presentar el Sistema Bicentenario Becas Chile.

L'estand de la UPC va ser un dels més visitats per davant d'universitats estadounidenques i les àrees més demandades foren Arquitectura, Enginyeria Industrial, Medioambient i Sostenibilitat, Organització d'Empreses i Tecnologies de la Informació i  la Comunicació.

Més informació: