Indra Future Minds Competition 2014

Indra Future Minds Competition com a objectiu trobar ments brillants, persones innovadores a les que els apassiona la tecnologia i els nous reptes.
Estudiants de diferents universitats del món participen per resoldre diversos enigmes basats en projectes reals d'Indra.

Els participants han de demostrar la seva capacitat de treball en equip i la seva destresa amb les noves tecnologies. A més la solució que proposen als enigmes proposats ha de ser original, sostenible i rigorosa.

Els finalistes guanyaran
un viatge a la gran final per als equips finalistes incloent bitllets d'anada i tornada en classe turista, estada durant el concurs i un iPad. A més, els guanyadors obtindran un compromís de contractació per part d'Indra al país que triï l'estudiant entre les filials d'Indra que participen en el concurs, despeses inicials de desplaçament (bitllet, assegurança de viatge i de responsabilitat civil, tràmits de gestió de visat), ajuda al desplaçament (600 euros bruts al mes durant un any) i 2 bitllets d'avió (als 6 i als 12 mesos) el primer any a la seva ciutat d'origen.

Més informació aqui.