Instituts d'Estiu per a Joves Universitaris (estiu 2014)

Es convoquen quatre beques per assistir a un dels dos Instituts d'Estiu 2014 que tindran lloc en universitats nord-americanes. El Programa està patrocinat per l'US Department of State que delega en la Comissió per gestionar-lo.

Els requisits per la beca són s
er espanyol o ciutadà de la Unió Europea d'entre 18 i 22 anys, estar estudiant actualment el segon o tercer curs del grau universitari a Espanya en àrees relacionats amb el estudis mediambientals i desenvolupament social, tenir un bon expedient acadèmic i comptar amb el suport dels seus professors i per últim ser capaç de comunicar-se en anglès en un entorn acadèmic.

El curs té una durada de 5 setmanes als mesos de juliol i agost del 2014. El plaç de presentació de sol·licituds és del 2 de desembre fins al 15 de gener.

El programa inclou les despeses de viatge, el cost del curs, allotjament, manutenció i petites dietes per a llibres i material educatiu i per a despeses de butxaca durant la durada del curs. S'inclou també una pòlissa d'assegurança d'accident i de malaltia.

Podeu trobar més informació aqui.