3 beques a estudiants de la UPC per seguir els cursos d'estiu a la Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University (Sant Petersburg, Rússia)

Introducció

La Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University (SPBSTU) organitza la International Polytechnic Summer School 2019, amb cursos d'estiu en diferents dates a partir del 15 de juliol i fins el mes de setembre.

Tres beques de la Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University, per a estudiants UPC

La Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University proposa la la possibilitat de nominar 3 (tres) estudiants de grau o de màster de la UPC per participar en aquest programa i concedir-los una beca que cobreix la matrícula i les taxes d’assistència al curs.

Els estudiants que obtinguin la nominació per a una d'aquestes beques hauran d’assumir les despeses d'allotjament, viatge, visat i assegurança mèdica pertinent (que es demanarà des de la Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University i que es requerirà per fer la "Visa application”), així com la resta de despeses derivades de la seva estada.

Els estudians de la UPC interessats en la Summer School de l'SPBSTU podran escollir qualsevol dels 18 programes dels àmbits d'enginyeria, ciència i tecnologia següents:

• Space Technology (ST)
  • Natural Sciences and Engineering (NSE)
  • Digital Technology (DT)
  • Information Technologies (IT)
  • Civil Engineering (CE)
  • Energy Technology (ET)
  • Food Science (FS)

Presentació de sol·licituds

Els alumnes interessats a obtenir una de les beques hauran de presentar:

• Formulari de sol·licitud
  • Fotocòpia del passaport
  • Una fotografia en format JPEG, 3*4
  • Certificat de coneixements de llengua anglesa:

- IELTS: amb una puntuació de  6.5 o superior;

- o bé TOEFL: amb una puntuació de 85 o superior;

- o bé B2 del MECR de la UE.

al Gabinet de Relacions Internacionals, a través de l’adreça electrònica: mob.int@upc.edu.

Requisits

Per prendre part en aquesta convocatòria s’hauran de complir els requisits següents:

• Ser major de 18 anys
  • Estar matriculat i al corrent del pagament de la matrícula en uns estudis de Grau o de Màster Universitari a la UPC durant curs 2018-2019,
  • Gaudir de bona salut,
  • Tenir bon coneixement de la llengua anglesa.

Termini de presentació de sol·licituds

La data límit de presentació serà el dimarts 9 d'abril de 2019.

Priorització de sol·licituds

El Gabinet de Relacions Internacionals seleccionarà les sol·licituds que es presentaran a la Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University per obtenir les tres beques atenent la nota mitjana ponderada dels estudiants que es presentin en aquesta convocatòria dins el termini establert.

En quedaran excloses les sol·licituds que els estudiants presentin directament a la Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University .

El Gabinet de Relacions Internacionals de la UPC comunicarà el resultat de la nominació dels alumnes que hi hagin presentat la sol·licitud i en donarà publicitat a través de la seva pàgina web.

Els alumnes que no obtinguin la nominació per a una de les tres beques i segueixin interessats a cursar en un dels cursos d'estiu de la SPBSTU podran presentar la seva sol·licitud directament a: summerschool@spbstu.ru

El termini per presentar les sol·licituds individualment finalitza en diferents dates entre abril i maig, en funció del curs demanat i de la nacionalitat (UE o no UE).

Important

Cosulteu al web de l'SPbSTU les dates específiques del curs per al qual sol·licitteu la beca .

Informació sobre l'allotjament

L'SPbSPU facilitarà l'allotjament dels estudiants nominats a les residències universitàries, per un preu aproximat entre 5 i 9 € per nit.