Beques per cursar un màster universitari o un programa de doctorat a la Beihang University (Pequín) 2019-2020

El Chinese Government Scholarship ha obert la convocatòria per a estudiants internacionals que vulguin cursar un màster universitari a temps complet o un programa de doctorat a la Beihang University.

Aquesta beca comprèn:

-          Matrícula del màster

-          Allotjament

-          Despeses d’estada

-          Assegurança mèdica

En el marc del programa de cooperació que la UPC manté amb la Beihang University, aquella universitat ha ofert la possibilitat de considerar els estudiants de la UPC com a candidats preferencials per a l’obtenció d’una d’aquestes beques.

Informació de la convocatòria

Els alumnes interessats trobaran la informació, els programes a què es poden presentar, els documents que es requereixen per presentar-s’hi i els contactes en aquest enllaç.

La sol·licitud de beca s’haurà de presentar directament  a través del sistema electrònic que determina la Beihang University.

Terminis

Els estudiants matriculats durant el curs 2018-2019 a la UPC que presentin una sol·licitud per aquest programa de beques i estiguin interessats a ser considerats candidats preferencials de la UPC, hauran d’enviar al Gabinet de Relacions Internacionals de la UPC la documentació següent:

-          Sol·licitud del Chinese Government Scholarship que hagin presentat a Xina

-          Expedient acadèmic del curs actual

-          Títol que acrediti el coneixement de la llengua anglesa.

una vegada hagin presentat la sol·licitud a Xina i abans de l'11 de març. La documentació s’enviarà per correu electrònic a: mob.int@upc.edu. Atesos els terminis que ha establert la Beihang University, les sol·licituds dels estudiants rebudes amb posterioritat a aquesta data no es tindran en compte com a candidats preferencials.

Criteris per a la selecció de candidats preferencials

L’ordre de la relació de candidats preferencials de la UPC es determinarà d’acord amb la nota mitjana ponderada dels estudiants que s’hi presentin.