Incompliments i ús indegut de la marca UPC

La Universitat Politècnica de Catalunya es reserva el dret de poder denegar i/o cancel·lar l’ús de la marca a tercers en cas que s’incompleixi l’acord de llicència de marca signat o bé en cas d’ús de la marca UPC sense existència d’autorització per part de la Universitat.

L’ús indegut de la marca per part de tercers possibilitarà a la UPC a presentar les  reclamacions i accions judicials o de qualsevol altre tipus que consideri oportunes. La UPC podrà reclamar el cessament de l’ús indegut de la marca, la indemnització dels danys i perjudicis, que inclourà la indemnització del perjudici causat al prestigi de la marca per part de l’infractor, la petició de l’adopció de mesures necessàries per evitar la continuïtat de l’ús indegut de la marca o adoptarà qualsevol altra acció per violació del dret de marca prevista a la legislació vigent.