Ús excepcional i gratuït de la denominació institucional de la UPC

• Patronats o càtedres

Les institucions i/o empreses que tenen vinculació amb la UPC, a través d’un patronat o d’una càtedra, podran utilitzar la denominació institucional escrita de la UPC, sense ús de la marca ni del símbol de la UPC, per a qualsevol comunicació i/o publicitat que puguin realitzar.

En aquests casos haurà d’aparèixer segons la següent formulació:

“Nom institució/empresa" forma part del/de la “nom del Patronat/Càtedra” de la Universitat Politècnica de Catalunya”

En aquests casos serà necessari notificar-ne l’ús al servei de comunicació.

• Empreses amb vinculació de transferència estratègica

Les empreses que tenen vinculació estratègica amb la UPC en l’àmbit de la transferència tecnològica podran utilitzar la denominació institucional escrita de la UPC, sense ús de la marca ni del símbol de la UPC, per a qualsevol comunicació i/o publicitat que puguin realitzar.

En aquests casos haurà d’aparèixer segons la següent formulació:

“Partner en innovació de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)”

En aquests casos serà necessari notificar-ne l’ús al servei de comunicació.

• Altres casos

Per a la resta de casos, la Universitat Politècnica de Catalunya es reserva el dret de poder cedir la denominació sense cap cost, tot i que caldrà fer la petició igualment a través del formulari, a través del Servei de Comunicació, especificant l’aplicació corresponent (sigui gràfica o electrònica i sobre qualsevol suport) i el tipus d’ús sol·licitat.