Formulari de matrícula fora de termini

Sol·licitud de matrícula fora de termini

Els estudiants de grau o del Màster en Formació del professorat que han obtingut plaça per preinscripció universitària per al curs 2024-2025 i no s'han matriculat dins del termini establert al calendari fixat per l'Oficina d'Accés a la Universitat han d'omplir tots els camps d'aquest formulari en cas de voler sol·licitar matricular-se fora de termini.

- Si s'autoritza la matrícula, el centre contactarà directament amb les persones interessades per informar-les del dia i hora de matrícula.
- Si no s'autoritza, el/la sol·licitant rebrà més endavant una notificació electrònica amb la resolució de denegació.

Per a més informació es pot contactar directament amb la secretaria acadèmica del centre.

FORMULARI TANCAT: el termini de petició comença el dia 18 de juliol de 2024.

Atenció! Les sol·licituds rebudes a partir del 26 de juliol després de les 12 h es resoldran a partir del 2 de setembre.