Cursos d'idiomes i intensius d'estiu a l'estranger

Al Gabinet de Relacions Internacionals UPC es reben diferents informacions, provinents de les universitats sòcies amb les que la UPC-BarcelonaTech té intercanvis d'estudiants.

A l'apartat "Universitats d'estiu i idiomes a l'estranger" d'aquest web trobareu els enllaços de cursos o summer schools que ens arriben, ordenats per país.

Potser t'interessara visitar alguna ciutat mentre fas algun curs sobre algun tema? O millorar el teu anglès en una summer school? O bé practicar el teu anglès en algun curs en temes de sostenibilitat, òptica o arquitectura? O vols aprendre (o millorar) llengua i cultura francesa, o alemanya?...Aleshores entra en aquell apartat.

--------
Nota: El Gabinet de Relacions Internacionals UPC només posa a disposició dels potencials l'enllaç o informació dels cursos i declina qualsevol responsabilitat sobre aquests (qualitat, organització, cost, etc.).