SEPA-IBAN Ordre de domiciliació

L'ordre de domiciliació és única per a totes les gestions que impliquin un càrrec en el compte associat a l'estudiant.  És a dir, s'utilitzarà tant per al pagament fraccionat de la matrícula, el pagament de matrícula per denegació de beca, i per al reintegrament d'ajuts de mobilitat.

Al marge de l'ordre SEPA, l'estudiant pot mantenir altres comptes per tal de rebre transferències per part de la universitat, be siguin per devolucions de beques, pagaments d'ajuts de mobilitat o retorn de matrícula per concessió de beques.

• Per realitzar pagaments Domiciliats o Fraccionats és imprescindible lliurar a la Universitat una ordre de domiciliació signada pel titular del compte i l’estudiant.   Encara que disposem de les teves dades bancàries, no tenim una autorització del titular del compte.  Estem obligats a demanar-la i actualitzar les dades.
  • El compte en el qual es pagaran les matrícules ha d’estar en format IBAN, i potser de qualsevol dels països que composen la SEPA.  Pots comprovar els països que formen part de la SEPA aquí:

Per imprimir l’ordre de domiciliació has d'accedir a la e-secretaria

(https://prisma-nou.upc.edu/apl/home_estudiants.php?idioma=1).

• Si l’estudiant és titular del compte: Només caldrà que informis de l’IBAN.  La resta de dades estan disponibles al sistema.  Si has d'actualitzar alguna dada, primer has de fer-ho al sistema.
  • Si el titular del compte és diferent de l’estudiant, hauràs de disposar de les següents dades:
    • Nom i Cognoms
    • NIF/NIE/Identificador/Passaport.  En el cas del NIF i NIE es validaran.  Si informes d'un passaport o Identificador d'altres països, comprova que les dades son correctes.
    • Domicili, Ciutat, Codi Postal i País
    • IBAN. L'IBAN comença per dues lletres i dos dígits.  En els comptes espanyols s'afegeixen els 20 digits en format (CCC)
  • Una vegada introduïdes les dades, pots imprimir l’ordre de domiciliació i desar-la a la e-secretaria.  No pots fer cap esmena a aquesta ordre, ja que modificaria les dades introduïdes en el sistema.   Si veus que t'has equivocat has de tornar a accedir a la e-secretaria i modificar les dades..

• Pots lliurar el document a la e-secretaria l'ordre SEPA escannejada.  Recorda fer-ho  abans del moment de la matrícula (48/24 hores), ja que s'ha de fer una validació per part del centre docent.
  • En la e-secretaria podràs veure quan l’ordre de pagament ha estat validada pels serveis administratius de la Universitat.  A partir d’aquest moment podràs seleccionar la modalitat de pagament Domiciliat o Fraccionat per abonar la matrícula

• No s'ha definit un temps per la gestió, però recorda que les matrícules en Entitat Financera no es poden fraccionar i que disposes d'un termini de 5 dies per abonar-les.   Has de lliurar l'ordre de domiciliació abans d'aquest termini. Si s'esgota aquest termini i vols fraccionar o domiciliar la matrícula s'aplicarà el preu públic per modificació de matrícula.

• Les ordres SEPA introduïdes al sistema i no validades pel centre docent, es donaran per anul·lades en el termini d'un mes des de la seva alta al sistema.

Resum:

• Si vols Domiciliar o Fraccionar el pagament has d’accedir a la e-secretaria, imprimir l’ordre de domiciliació, signar-la i lliurar-la al centre.

Més informació: