Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Erasmus Mundus master's degree in Photonics Engineering, Nanophotonics and Biophotonics (Europhotonics)

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB)

L'Erasmus Mundus master's degree in Photonics Engineering, Nanophotonics and Biophotonics (màster universitari Erasmus Mundus en Enginyeria Fotònica, Nanofotònica i Biofotònica), (web del màster) coordinat per la Université Paul Cézanne Aix-Marseille III i amb la participació de la UPC,  aprofundeix en els fonaments teòrics, experimentals i aplicats de la fotònica, especialment en els camps de l’enginyeria fotònica, la nanofotònica i la biofotònica. Incorpora cursos sobre la ciència de materials fotònics, nanofotònica, òptica quàntica, enginyeria òptica, microscòpia i fotònica biomèdica, espectroscòpia i energies renovables.

Inclou la possibilitat de realitzar estades en empreses i de sol·licitar beques Erasmus Mundus per a estudiants.

Durada i inici
Dos cursos acadèmics, 120 crèdits ECTS. Inici: setembre
Horaris i modalitat
Tarda. Presencial
Més informació de beques
Idiomes
Anglès

Informació sobre l'ús de llengües a l'aula i els drets lingüístics de l'estudiantat.

Lloc d'impartició

Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB)

Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport