Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Erasmus Mundus master's degree in Photonics Engineering, Nanophotonics and Biophotonics (Europhotonics)

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB)

L'Erasmus Mundus master's degree in Photonics Engineering, Nanophotonics and Biophotonics (màster universitari Erasmus Mundus en Enginyeria Fotònica, Nanofotònica i Biofotònica), coordinat per la Université Paul Cézanne Aix-Marseille III i amb la participació de la UPC,  aprofundeix en els fonaments teòrics, experimentals i aplicats de la fotònica, especialment en els camps de l’enginyeria fotònica, la nanofotònica i la biofotònica. Incorpora cursos sobre la ciència de materials fotònics, nanofotònica, òptica quàntica, enginyeria òptica, microscòpia i fotònica biomèdica, espectroscòpia i energies renovables.

Inclou la possibilitat de realitzar estades en empreses i de sol·licitar beques Erasmus Mundus per a estudiants.

Mostra el text complet
Amaga el text complet
Durada i inici
Dos cursos acadèmics, 120 crèdits ECTS. Inici: setembre