Màsters universitaris
2024-2025

La porta del coneixement. La porta del teu futur.

Raons per estudiar un màster a la UPC

Líder als rànquings

La UPC és una universitat ben posicionada als principals rànquings internacionals. És una de les 150 millors universitats joves del món.

Formació de prestigi

T'oferim una formació multidisciplinària, amb vocació internacional, i molt valorada en l'entorn industrial i econòmic. Més del 50 % dels estudiants de màster i doctorat UPC són internacionals.

Alta inserció laboral

El 94 % de les persones que han cursat un màster a la UPC treballen i el 93 % va trigar menys de sis mesos a trobar feina. El 96 % va fer pràctiques en empreses de manera remunerada.

Satisfacció dels titulats i titulades

Un 87 % de les persones que es titulen a la UPC afirmen que tornarien a matricular-se a la UPC. L'estudiant és a l'epicentre del nostre model docent.

Troba el teu màster

• 91programes
  • 45en anglès
  • 33 dobles titulacions