El fotoperiodista Bernat Armangué, premi Pulitzer 2023, a la inauguració del curs acadèmic a la UPC

L'Auditori de l'edifici Vèrtex de la UPC, al Campus Diagonal Nord, a Barcelona, acollirà el divendres 6 d'octubre, a les 11:45 h, l'acte d'inauguració del curs acadèmic 2023-2024 a la Universitat. La sessió comptarà amb la intervenció del fotoperiodista Bernat Armangué, 'alumni' del CITM UPC i guanyador del premi Pulitzer 2023.

01/10/2023

'Això no és una inauguració!'. Amb aquest suggerent títol, la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) proposa enguany un acte d'inauguració del curs acadèmic ben diferent, en format de pòdcast, per inspirar una altra mirada al curs 2023-2024.

El convidat de l'acte serà el fotoperiodista Bernat Armangué, alumni del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) de la UPC i que recentment ha guanyat el premi Pulitzer 2023 de fotografia per la cobertura de la guerra d'Ucraïna, com a membre de l’agència Associated Press.

Durant l'acte, que estarà conduït per la periodista Mercè Folch, intervindran el conseller de Recerca i Universitat, Joaquim Nadal, el rector Daniel Crespo i la presidenta del Consell Social, Montse Guàrdia, entre d'altres. Es farà també un reconeixement a les persones de la comunitat UPC que han estat guardonades durant l'any 2022 i també les que han rebut premi del Consell Social. Així mateix, comptarà amb les actuacions de Cadència Industrial, el grup de teatre de la Universitat, així com de les corals i l’Orquestra UPC.

La inscripció per assistir de forma presencial es pot fer a través d'aquest formulari. L’acte també es podrà seguir a través del canal de la UPC a YouTube i a Zonavídeo UPC.