Declaració del rector de la UPC envers el conflicte polític de Catalunya

El 26 d'octubre, el rector de la UPC, Enric Fossas, ha fet una declaració envers al conflicte polític actual que viu Catalunya.

26/10/2017

DECLARACIÓ:

En aquests moments, vull fer palès el meu suport a l’autogovern de Catalunya i a les seves institucions. Cal recordar avui que la universitat n’és una d’elles i l’autonomia universitària, un dret fonamental indiscutible en democràcia.

Des de la UPC hem expressat reiteradament que el diàleg i el debat polític entre els governs i, si escau, la mediació, són les vies adequades per conduir el conflicte polític actual que viu Catalunya. Vam manifestar el nostre rebuig frontal a la violència i entenem que aquest rebuig s’ha d’estendre a qualsevol mena d’agressió contra els drets fonamentals de les persones.

Enric Fossas Colet, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)