Darrer dia de la Fira Virtual de Postgrau UPC, que ha ofert més de 150 sessions 'online'

El dia 1 de març finalitza la segona edició de la Fira Virtual de Postgrau UPC, una fira en format 'online' en la qual, des del 26 de febrer, s’ha informat de l’àmplia oferta d’estudis de postgrau de la Universitat: màsters universitaris, programes de doctorat i màsters de formació permanent.

01/03/2024

Pensant en fer un màster o un doctorat? Dubtes sobre quin programa decidir? Tens preguntes que només et pot respondre el coordinador de cada programa? O sobre els procediment d’admissió o les beques disponibles?

Per respondre a totes aquestes i altres qüestions, la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) organitza una nova edició de la Fira Virtual de Postgrau UPC, que té lloc del 26 de febrer a l’1 de març. La Fira compta amb sessions informatives, en directe, en les quals s’informa de l’oferta d’estudis de postgrau en els àmbits de l’enginyeria, l’arquitectura, les ciències i la tecnologia.

La fira virtual està organitzada en 13 pavellons, que corresponen als diferents àmbits de coneixement de la Universitat, des d’on es podrà accedir als diferents estands amb informació dels programes de màster universitari, doctorat i màsters de formació permanent. Els visitants s'inscriuen a un ampli programa de sessions informatives que es realitzen durant la setmana.

També es programen sessions específiques sobre el procediment de preinscripció i accés als màsters, les beques i ajuts, així com xerrades adreçades a l’estudiantat internacional, amb informació sobre els tràmits vinculats a l’homologació del títol, els visats o l’allotjament, entre d’altres. La fira compta  amb un xat per atendre dubtes dels diferents programes de postgrau.

Àmplia oferta d’estudis de postgrau
La UPC ofereix 91 màsters universitaris –45 impartits en anglès—, 45 programes de doctorat i 71 programes de formació permanent en àmbits emergents i amb una alta inserció laboral. Segons dades de la darrera enquesta d’inserció laboral de l’AQU Catalunya, el 94% de les persones que han cursat un màster a la UPC treballen i el 93% va trigar menys de sis mesos a trobar feina. La majoria va encetar la carrera professional fent pràctiques en empreses, que en un 96 % van realitzar de manera remunerada.

L’experiència internacional també és clau en els estudis: la UPC disposa de 1.551 acords d’intercanvi amb 716 institucions d’educació superior d’arreu del món que van permetre que el darrer curs 2.940 estudiants participessin en programes de mobilitat. La Universitat també té establerts 44 convenis de doble titulació internacional amb 30 universitats.