La Fira Virtual de Unite! presenta totes les possibilitats que ofereix l'aliança als estudiants de la UPC

Descarregar

Unite! convida a tot l'estudiantat de la UPC a ampliar la seva experiència internacional

La iniciativa, en la que participarà estudiantat de les nou universitats europees que formen part amb la UPC de la l’aliança, tindrà lloc el proper dimecres 9 de novembre de 16 a 18 hores

17/10/2022

Els estudiants de la UPC poden participar en la Fira Virtual Unite! juntament amb estudiants de la resta d'universitats que, com la UPC, formen part de l'aliança Unite!. L'esdeveniment tindrà lloc el prper 9 de novembre, de 16 a 18 hores, a través de la plataforma interactiva, Spatial Xat. Allà els participants podran passar per diferents sales per conèixer l'oferta d'estudis i activitats de les universitats Unite!, conèixer a altres estudiants en la cafeteria i, sobretot, parlar amb els responsables de cada universitat.

La Fira Unite! està especialment dirigida a aquells estudiants interessats en augmentar la seva xarxa internacional de contactes en altres universitats europees o en  participar en les activitats i reptes que es plantegen des de l'aliança. Visitant els diferents estands virtuals, els estudiants de la UPC podran conèixer i fer consultes sobre els programes de màster conjunts, escoles d'hivern i d'estiu i cursos virtuals d'arquitectura, enginyeria i energia que ofereixen les universitats de l'aliança. També accediran a altres ofertes de col·laboració, pràctiques i cursos d'idiomes i cultura organitzats per les nou universitats membres de l'aliança Unite!.

Més informació

La fira està dirigida als estudiants de les nou universitats de Unite! : Universitat Aalto (Finlàndia), Grenoble INP*UGA (França), KTH Royal Institute of Technology (Suècia),
Politecnico di Torino (Itàlia), Technische Universität Darmstadt (Alemanya), Technische Universität Graz (Àustria),
Universitat Politècnica de Catalunya – BarcelonaTech (Espanya), Universidade de Lisboa (Portugal) i Wroclaw University of Science of Technology (Polònia).

Com incriure's

Abans del 7 de novembre es poden realitzar les inscripcions aquí.
El 8 de novembre s'enviarà un enllaç a la plataforma Spatial Xat als participants inscrits.