El 15 de març, darrer dia per a inscirure's al primer' Unite! Student Festival Lisbon 2023', obert a la participació de l’estudiantat de l’aliança

Estudiantat de les nou universitats Unite! participaran en el Festival a Lisboa

Un total de 20 estudiants de la UPC (grau, màster i doctorat) podran participar, de manera gratuïta, en el Festival que tindrà lloc del 29 de juny a l’1 de juliol a Lisboa. La data límit d’inscripció és avui el 15 de març.

15/03/2023

L’aliança universitària Unite!, de la qual forma part la UPC juntament amb altres vuit universitats europees, ha organitzat el primer Unite! Student Festival, que tindrà lloc a la Universitat de Lisboa (ULisboa), del 29 de juny a l'1 de juliol d'aquest any. El Festival reunirà estudiantat de grau, màster i doctorat de les nou universitats al voltant d’un programa que inclou activitats de cocreació per impulsar el compromís de la comunitat Unite!, i altres activitats lúdiques i de promoció de la interculturalitat. El Festival està obert a la participació de l'estudiantat de la UPC que hi estigui interessat i sol·liciti participar. Entre totes les persones que ho sol·licitin se'n seleccionaran 20 (per assegurar la participació d’estudiantat de grau, màster i doctorat). La UPC es farà càrrec de les despeses de viatge, d'allotjament i d'activitats d'aquests partcipants.

Construïnt la universitat europea
Unite! Student Festival 2023 és l'oportunitat perquè els estudiants d'Unite! treballin en equip amb els seus col·legues internacionals i descobreixin el que l'aliança pot oferir-los. Durant els tres dies de Festival, els participants podran debatre i compartir les seves idees i expectatives com a estudiants europeus. A més, podran participar en activitats a l'aire lliure, culturals i visitar la ciutat de Lisboa.

El Festival vol promoure la interculturalitat a partir de la coneixença d’altres estudiants, i de maneres de fer i pensar, abraçant les diferències i creant un espai d'inspiració mútua. És, per tant, una oportunitat única per conèixer als estudiants de totes les universitats de l'aliança i crear xarxes.

Com participar?

Si ets estudiant/a de grau, màster o doctorat de la UPC pots optar a una de les 20 places disponibles des de la UPC per assistir al Festival. La Universitat finançarà les despeses de viatge i d'allotjament i activitats.

Per poder participar cal seguir els següents passos:

1. Inscriure’s a través de la plataforma digital de l’aliança: Metacampus. Per accedir pots donar-te d’alta amb les teves credencials UPC.
  2. Omplir el formulari amb una carta de motivació per participar-hi i explicant les activitats extracurriculars en què ha participat prèviament. Allà també caldrà explicitar qualsevol necessitat individual.
  3. La data límit d’inscripció és el 15 de març de 2023
  4. Si tens algun dubte pots contactar amb:
    Berenice Martin: international@upc.edu o Maria Carol: maria.carol@upc.edu