Unite!4Future: propostes guanyadores sobre la universitat del futur

El programa Unite!4Future ha organitzat una competició, adreçada a l'estudiantat de les set universitats que formen part de l'aliança europea Unite!, per aportar idees creatives sobre com construir la universitat europea del futur. L'estudiantat interessat hi ha participat en equip, preparant un vídeo explicant la seva proposta, i han optat al premi d'un viatge a la Universitat de Lisboa per prendre part en la Unite!4Future Week.

23/10/2021

El programa Unite!4Future és una iniciativa de co-creació centrada a atraure la participació d'estudiantat de les set universitats de Unite!, l'aliança de la qual forma part la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), amb l'objectiu de rebre idees creatives de la universitat europea del futur.

En un format de competició, Unite!4Future permet a l'estudiantat participar en aquesta activitat presentant idees concretes, originals i implementables que donin valor afegit a la comunitat Unite! Es tracta de projectes no-acadèmics, però relacionats amb la resta d'aspectes de la vida en el campus i l'experiència de l'estudiantat.

Com funciona el concurs?
Descarrega't la Guia d'inscripció per a Unite!4Future

Els objectius principals del premi han estat:
- Obtenir suport per part d'un consultor tècnic per ajudar-vos a convertir la vostra idea en un projecte implementable.
- Guanyar un viatge per participar a la Unite!4Future Week a Universitat de Lisboa amb les despeses cobertes (transport, acomodació, menjar i activitats).
Al final de la competició, l'equip guanyador serà premiat amb:

• El disseny d'un pla de projecte implementable.
  • Formar part de la nova generació Unite! d'estudiantat europeu.
  • Compartir experiències i valors multiculturals amb estudiantat internacional.
  • Formar part d'una fantàstica setmana plena d'activitats, on s'inclou un programa

Requeriments de participació
Els projectes han de ser en anglès. Els requeriments per formar equip són:

• Estar matriculat en alguna de les universitats de Unite! (TU Darmstadt, Aalto University, KTH Sweden, Grenoble INP-UGA, PoliTO, Ulisboa o UPC).
  • Incloure almenys tres estudiants a l'equip.
  • Incloure almenys un dels temes de la proposta (vegeu la Guia d'inscripció).
  • Els projectes han de ser aplicables a totes les universitats Unite!.
L'aplicació ha d'incloure:
            -Formulari inscripció de l'equip.
            -Descripció del projecte en format vídeo (màxim 10').

Com enregistrar-se

6 Juliol 15h: sessió informativa.
Setembre: obertura d'inscripcions. Data per confirmar. Envia la teva proposta!
Octubre: tancament inscripcions (22 d'octubre).
Cerimònia de premis: durant el 4th Unite! Dialogue (del 29 de novembre a l'1 desembre).

Les inscripcions s'han realitzat a través del Metacampus Unite!, la plataforma compartida entre les set universitats de l'aliança. Es requereix inscripció prèvia al Metacampus per accedir a aquesta i altres iniciatives Unite! Les propostes s'havien de de dirigir a alguna de les següents àrees temàtiques: diversitat i inclusió, medi ambient i sostenibilitat, experiència acadèmica, mobilitat i llengües, o digitalització.

Contacte
Les preguntes s'han de dirigir a través de la comunitat dedicada a Unite!4Future en el Metacampus (disponible aviat), o a través del vostre punt de contacte a la universitat. Tots els missatges per correu electrònic han d'incloure 'Unite!4Future' a l'assumpte i adreçar-se a: Berenice Martin
international@upc.edu