Vols venir de públic al programa 'Revolucio 4.0' de Catalunya Ràdio? Pots fer-ho el 28 d'abril, de 12 a 13 h, a la FIB

Caràtula del programa 'Revolució 4.0'
Descarregar

Caràtula del programa 'Revolució 4.0'

El programa de Catalunya Ràdio ‘Revolució 4.0’ gravarà un especial el 28 d’abril, de 12 a 13 hores, des de la sala d’actes Manuel Martí Recober de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), al Campus Diagonal Nord de Barcelona. El programa, presentant per la periodista Xantal Llavina, s’emetrà dissabte i diumenge, a les 22 hores.

26/04/2022

La gravació especial des de la UPC del programa 'Revolució 4.0’ de Catalunya Ràdio, presentant per la periodista Xantal Llavina, s’emetrà dissabte i diumenge, a les 22 hores. Oberta al públic, tindrà lloc el 28 d’abril, de 12 a 13 hores, des de la sala d’actes Manuel Martí Recober de la FIBal Campus Diagonal Nord (Carrer Jordi Girona, 1-3. Barcelona).

Durant la sessió, s’entrevistarà a la consellera de Recerca i Universitat de la Generalitat de Catalunya, Gemma Geis; al rector, Daniel Crespo; als investigadors de la Universitat Politècnica Catalunya · BarcelonaTech (UPC) Clara Prats i Enric Álvarez, del grup BIOCOM-SC; a Ernest Teniente, director de l'inLab FIB,  i Lluís Torner, director de l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO).

També entrevistarà els estudiants de la  Eric Serrano i Carlota Catot, organitzadors de la Hack UPC que tindrà lloc aquest cap de setmana al Campus Diagonal Nord, i Alba Badia, estudiant de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT). Aquesta estudiant lidera el grup Cosmic Research, que ha construït un coet supersònic suborbital i l’ha llençat amb èxit a l’espai.