Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Grau en Enginyeria Geològica i Ambiental (interuniversitari UPC-UB)

Aquest grau no ofereix places de nou ingrés per al curs 2018-2019.

Aquest grau interuniversitari integra els principis de les ciències geològiques en l'anàlisi i les tècniques de l'enginyeria per proporcionar solucions fiables i sostenibles ambientalment i adaptades a les necessitats de la societat. Adquiriràs els coneixements necessaris per avaluar i gestionar els recursos naturals i la protecció del medi ambient, i per resoldre problemes pràctics associats a la construcció d'infraestructures utilitzant els principis de l'enginyeria sostenible.

Els estudiants d’aquest grau impartit conjuntament per l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona de la UPC i la Facultat de Ciències de la Terra de la Universitat de Barcelona han de realitzar obligatòriament al llarg dels estudis alguna estada internacional.

Mostra el text complet
Amaga el text complet
4 anys
Tipus de docència
Nota de tall del curs 2018-2019
Preus i beques
Preu aproximat per curs, 2.551 €. Consulta el percentatge de minoració en funció de la renda (beques i modalitats de pagament).
Places nou ingrés
Places canvi d'estudis
Nota de tall del curs 2018-2019
5,000. Notes de tall
Ponderacions PAU
Taula de ponderacions de les matèries per a la fase específica
Com s'hi accedeix
Totes les vies d'accés, preinscripció i matrícula.
Convalidacions de CFGS
Legalització de documents
Documents expedits per estats no membres de la Unió Europea ni signataris de l’Acord sobre l’espai econòmic europeu han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.
Professió regulada
Aquest grau habilita per a l'exercici de la professió regulada d'Enginyer/a Tècnic/a de Mines.
Sortides professionals
Totes les que estan relacionades amb la construcció, el medi ambient, els recursos naturals, els riscos naturals i la instrumentació en tots els sectors en què l’enginyeria geològica i ambiental són aplicables:
  • Empreses constructores, consultories i laboratoris.
  • Empreses relacionades amb el medi ambient.
  • La indústria del petroli i el gas. Prospecció i caracterització de recursos naturals (petroli, gas, minerals, matèries primeres).
  • Empreses d'instrumentació i control. Administracions.
  • Serveis geològics.
  • Centres de recerca.
Calendari acadèmic
Calendari acadèmic dels estudis universitaris de la UPC
Normatives acadèmiques
Normativa acadèmica dels estudis de grau de la UPC
Acreditació i reconeixement d'idiomes
Els estudiants de grau han d'acreditar la competència en una 3a llengua per obtenir el títol de grau. Certifica el teu nivell d’idiomes.
Lloc d'impartició
Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB) Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB)

Versió per imprimir

Obre el video a tv.upc.edu