Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Erasmus Mundus master's degree in Flood Risk Management

L'Erasmus Mundus master's degree in Flood Risk Management (màster universitari Erasmus Mundus en Gestió de Risc d'Inundació), coordinat per l'UNESCO-IHE (Institute for Water Education) i amb la participació de la UPC, planteja una gestió integrada del risc d’inundacions que intenta reduir les pèrdues humanes i socioeconòmiques que causen. La necessitat d’adoptar un enfocament holístic integrat en la gestió dels riscos d’inundació ha quedat reflectida en la directiva 2007/60/CE (RD 903/2010 de 9 de juliol, d'avaluació i gestió del risc d'inundacions). Fins ara els programes europeus tractaven molts aspectes tècnics, però no proposaven una gestió integrada; en aquest sentit l'Erasmus Mundus master's degree in Flood Risk Management suposa un avenç important en la formació hidràulica a Europa.

Mostra el text complet
Amaga el text complet
Durada i inici
2 anys, 120 crèdits ECTS. Inici: setembre
Horaris i modalitat
Matí. Presencial
Idiomes
Anglès
Lloc d'impartició
  • UNESCO-IHE Institute for Water Education (Holanda).
  • Technische Universität Dresden (Alemanya).
  • Universitat Politècnica de Catalunya (Espanya).
  • University of Ljubljana (Eslovènia).
Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster