Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Erasmus Mundus master's degree in Hydroinformatics and Water Management (EuroAquae)

L'Erasmus Mundus master in Hydroinformatics and Water Management (EuroAquae+)  desenvolupat per l'Euroaquae consortium on hi participen les universitats europees Universitat Politècnica de Catalunya , University of Newcastle upon Tyne  (Regne Unit), Branderburgische Technische Universität Cottbus (Alemanya), Warsaw University of Technology (Polonia) coordinades per la University of Nice-Sophia Antipolis (França), forma futurs científics i enginyers executius altament qualificats, amb responsabilitats en projectes de modelització i gestió en els àmbits de la hidrotecnologia i el medi ambient. Professionals que assessoren administracions públiques, empreses i indústries a escala local, regional, nacional i internacional.
Mostra el text complet
Amaga el text complet
Durada i inici
Dos cursos acadèmics, 120 crèdits ECTS
Horaris i modalitat
Matí i tarda. Presencial
Idiomes
Anglès
Títol oficial
Títol oficial pendent de verificació.
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster
Places
30 (15 per estudiants UPC)
Preinscripció
Aquest màster interuniversitari no està coordinat per la UPC. Cal fer la preinscripció a la universitat coordinadora següent:
Université de Nice Sophia Antipolis (França)

Versió per imprimir

Inicia la preinscripció
Sessions informatives
  • 18 d'abril de 2018

A les 12 h a la sala d'actes de l'ETSECCPB.

Sol·licita informació