Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Erasmus Mundus Master in Big Data Management and Analytics (BDMA)

Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)

Des del seu inici fa 20 anys, la intel·ligència empresarial (BI) ha esdevingut un àmbit industrial enorme i un motor econòmic important que abasta molts camps científics i tecnològics –emmagatzematge i mineria de dades, anàlisi de continguts, gestió dels processos empresarials i de negoci–, i que requereix coneixements de sistemes d'informació, web, presa de decisions, enginyeria de software, innovació i emprenedoria. L'Erasmus Mundus master's degree in Big Data Management and Analytics (BDMA), abans Master's degree in Information Technologies for Business Intelligence (IT4BI), coordinat per la Université Libre de Bruxelles (ULB) i amb la participació de la UPC, proporciona la formació necessària per entendre, conèixer i adquirir habilitats en aquest àmbit i el seu objectiu principal és formar experts que puguin entendre i ajudar a desenvolupar estratègies de presa de decisions a les empreses d’avui dia.

Mostra el text complet
Amaga el text complet
Durada i inici
Dos cursos acadèmics, 120 crèdits ECTS. Inici: setembre
Horaris i modalitat
Matí. Presencial
Idiomes
Anglès
Lloc d'impartició

Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)

Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster
Places
Preinscripció
Preinscripció tancada (consulta els nous períodes de preinscripció al calendari acadèmic).
Com es formalitza la preinscripció?

Versió per imprimir

Inicia la preinscripció