Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Erasmus Mundus Master in Big Data Management and Analytics (BDMA)

Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)

Des del seu inici fa 20 anys, la intel·ligència empresarial (BI) ha esdevingut un àmbit industrial enorme i un motor econòmic important que abasta molts camps científics i tecnològics –emmagatzematge i mineria de dades, anàlisi de continguts, gestió dels processos empresarials i de negoci–, i que requereix coneixements de sistemes d'informació, web, presa de decisions, enginyeria de software, innovació i emprenedoria. L'Erasmus Mundus master's degree in Big Data Management and Analytics (BDMA) (web del màster), abans Master's degree in Information Technologies for Business Intelligence (IT4BI), coordinat per la Université Libre de Bruxelles (ULB) i amb la participació de la UPC, proporciona la formació necessària per entendre, conèixer i adquirir habilitats en aquest àmbit i el seu objectiu principal és formar experts que puguin entendre i ajudar a desenvolupar estratègies de presa de decisions a les empreses d’avui dia.

Durada i inici
Dos cursos acadèmics, 120 crèdits ECTS. Inici: setembre
Horaris i modalitat
Matí. Presencial
Idiomes
Anglès

Informació sobre l'ús de llengües a l'aula i els drets lingüístics de l'estudiantat.

Lloc d'impartició

Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)

Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster
Places
Preinscripció
Aquest màster interuniversitari no està coordinat per la UPC. Cal fer la preinscripció a la universitat coordinadora següent:
Université Libre de Bruxelles (ULB)
Consulta els indicadors de qualitat de la titulació al portal d'Estudis Universitaris de Catalunya de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya. Podràs conèixer, entre d’altres, els resultats de l’avaluació dels estudis, el grau de satisfacció de l'estudiantat, o les dades d’inserció laboral dels titulats i titulades.

Versió per imprimir

Inicia la preinscripció