Compte enrere pel ‘PAS a PAS fins Nadal’

L’1 de desembre arrenca el ‘PAS a PAS fins Nadal’, un calendari d’Advent en format audiovisual per visibilitzar com el personal d’administració i serveis (PAS) contribueix a fer comunitat amb la seva feina diària i a assolir els objectius i reptes de la Universitat.

30/11/2023

El calendari d’Advent audiovisual PAS a PAS fins Nadal és una iniciativa impulsada des de la Gerència de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) i produïda per UPCArts, el programa cultural de la Universitat. De l’1 al dia 24 de desembre, el calendari anirà descobrint, dia a dia, un vídeo d’un membre del col·lectiu del PAS. Les persones que protagonitzen aquesta sèrie treballen en àrees diferents i tenen trajectòries ben diverses.

Anima’t a descobrir cada dia una entrada del calendari. Potser hi trobaràs algú que coneixes!

Es pot accedir a PAS a PAS fins Nadal a través del web upcarts.upc.edu/ca/advent, així com dels perfils de xarxes socials d'UPCArts a Instagram i Twitter, amb l'etiqueta #PASaPASAdvent.