Descompte del 20 % per al PDI i el PAS en allotjament a les residències universitàries Resa Inn durant el període de Setmana Santa

El grup RESA ofereix al PDI i PAS de les universitats un descompte del 20 % en les tarifes d’allotjament a les residències universitàries d'arreu de Catalunya durant el període de Setmana Santa (del 26 de març al 6 de abril).

01/04/2021

El grup RESA ofereix al PDI i PAS un descompte del 20 % en les tarifes d’allotjament a les residències universitàries gestionades a través de Resa Inn a diverses localitats de Catalunya. La promoció és per a reserves realitzades a partir del 17 de març i per a estades a realitzar durant el període de Setmana Santa (del 26 de març al 6 de abril). Si us demana un codi promocional, cal indicar el codi és "EASTER21".