El Consell de Direcció de la UPC es reuneix a l’Escola d’Arquitectura del Vallès

Descarregar

El Consell de Direcció de la UPC, reunit el 25 de març a l'ETSAV

El Consell de Direcció de la UPC es va reunir, el 25 de març, a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV), a Sant Cugat del Vallès, amb la voluntat de conèixer de prop la realitat del centre docent i d’enfortir lligams amb el territori.

28/03/2019

Tal i com està fent amb altres escoles i facultats de la UPC ubicades als diferents campus, el Consell de Direcció de la Universitat va visitar els diferents espais de l’ETSAV i va fer una trobada amb membres de l’equip directiu de l’Escola per copsar els seus interessos i inquietuds, i analitzar les possibles sinèrgies amb el teixit empresarial i social de l’entorn més proper. Així mateix, va conèixer de prop l’equip d’estudiants que participarà, el proper mes de juliol, a la competició internacional universitària SolarDecathlon 2019, per dissenyar i construir un prototip d’habitatge autosuficient energèticament.

La reunió del Consell de Direcció a l’ETSAV va incloure també la signatura d’un conveni de col·laboració amb el Club Català de Cultura (TR3SC), entitat amb la qual s’ha acordat realitzar i fomentar conjuntament accions i projectes en l’àmbit cultural i artístic. Segons el conveni, a partir del proper curs el carnet del Club TR3SC (que té un cost de 34 euros) serà gratuït en la tarifa bàsica per als estudiants de primer curs de grau i tindrà un 25% de descompte per a la resta d’estudiants de grau i, durant el primer any, per als membres del col·lectiu Alumni UPC. La resta d’estudiants (màster i doctorat), així com el personal docent i investigador i el personal d’administració i serveis el podran obtenir amb un 15% de descompte també en la tarifa bàsica.