El Consell de Direcció de la UPC es reuneix al Campus del Baix Llobregat

El 29 d’abril, el Consell de Direcció de la UPC s’ha reunit al Campus del Baix Llobregat, a Castelldefels, continuant amb la política de conèixer la realitat de diferents campus, escoles i facultats, i d’estrènyer lligams amb el territori.

02/05/2019

Aprofitant la reunió del Consell de Direcció de la UPC, el dia 29, al Campus del Baix Llobregat, els seus membres van visitar l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) amb la voluntat de conèixer de prop la seva activitat i, alhora, enfortir les relacions amb el territori. Amb aquest motiu, el Consell de Direcció va visitar el Laboratori de Drons de l’EETAC, equipat per a les pràctiques d’estudiants i per a projectes de disseny i test dels sistemes i subsistemes electrònics i de programació, i on es realitzen proves de vols.