El 10 d'abril, a les 14 h, ha finalitzat el termini per presentar candidatures al Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària

Reconeixement i candidatura al Premi Vicens Vives

Des de l’edició anterior, el Consell Social de la UPC organitza un acte de proclamació i reconeixement a la persona guardonada amb el Premi a la trajectòria docent, la qual imparteix una classe magistral o un discurs en el decurs de l'acte. A més, qui guanya aquest guardó és candidat o candidata a la distinció Jaume Vicens Vives, que atorga cada any la Generalitat de Catalunya a la qualitat docent universitària.

Fins al 10 de d’abril, a les 14 hores, ha estat obert el termini per presentar candidatures a la 22a edició del Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària, instituït i impulsat pel Consell Social de la Universitat amb la finalitat d’incentivar l’excel·lència de la funció docent.

10/04/2019

De caràcter honorífic i amb una periodicitat anual, la convocatòria del Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària consta de dues modalitats. D’una banda, el Premi a la trajectòria docent, que s’atorga a professorat de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) que hagi destacat en docència o entre la comunitat de la UPC per dur a terme una docència excepcional.

L'accés a aquest guardó és exclusivament per nominació dels màxims responsables dels centres docents i/o dels departaments universitaris; de les delegacions d’estudiants, o de 15 o més membres del Persona Docent i Investigador (PDI) de la UPC

La segona modalitat és el Premi a la iniciativa docent, adreçada a professorat de la UPC o a equips docents de la mateixa Universitat que hagin desenvolupat, els darrers anys, algun projecte docent amb èxit, sempre i quan la persona o persones candidates hagin obtingut bons resultats en les enquestes de l’estudiantat i en l’apartat de docència del règim de dedicació.

En aquesta modalitat, es pot optar al premi a proposta d’un tercer o presentant una candidatura directament,

La presentació de les candidatures es realitza via web i el termini per fer-ho finalitza al dia 10 d’abril de 2019, a les 14 hores, en ambdues modalitats.