‘EpICEntre’, la publicació de l’ICE per promoure la qualitat docent

Descarregar

Primer número de la nova publicació de l'ICE

L’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) publica des d’aquest mes de maig un butlletí electrònic adreçat al PDI, que articula informació i notícies sobre la millora de la qualitat docent a la UPC i la innovació en aquest àmbit.

28/05/2019

‘EpICEntre’ és el nom de la nova publicació de l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) que es publicarà tres cops a l’any i en el qual es preveu repassar l’actualitat de la Universitat a l’entorn de la millora de la qualitat docent i difondre informació d'especial interès per al PDI, especialment, sobre iniciatives organitzades per la unitat.

La publicació pretén visualitzar la tasca que realitza l’ICE i, alhora, promocionar els diferents espais de participació amb el professorat de la UPC des de la perspectiva de contribuir a que l’excel·lència i la innovació docent siguin epicentre de la UPC constituint una xarxa oberta amb la comunitat universitària.

D’altra banda, i en el marc d’aquest impuls a l’activitat i a la voluntat de fer de l’ICE un espai obert i accessible a la comunitat, l’institut deixa l’edifici Vèrtex de Campus Nord per passar a ubicar-se en la tercera planta de l’Escola Politècnica Superior  d’Edificació de Barcelona (EPSEB), Av. Doctor Marañón, 44-50.