Francesc Sepulcre continua com a director de l’Escola de Doctorat

Francesc Sepulcre, el dia de la presa de possessió, al Rectorat de la UPC

Francesc Sepulcre continua com a director de l’Escola de Doctorat

Juntament amb el rector Francesc Torres, a la dreta

Francesc Sepulcre ha renovat el mandat com a director de l’Escola de Doctorat de la UPC, de la qual n’està al capdavant des de juliol de 2014. La presa de possessió ha tingut lloc el 21 de març.

21/03/2019

El professor i investigador Francesc Sepulcre ha pres possessió, el 21 de març, del càrrec de director de l’Escola de Doctorat de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), en el qual ha estat ratificat el passat 26 de febrer

Doctor per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Francesc Sepulcre és llicenciat en Biologia i en Ciències Físiques i catedràtic d’escola universitària vinculat al Departament d’Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia de la UPC.

Anteriorment  ha estat secretari acadèmic d’aquest departament (2012-2014). 2000 i fins al 2005 va dirigir la Unitat de Química de l’antiga Escola Universitària d’Enginyeria Tècnica Industrial (EUETIB), actualment Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE).

Coordinador del programa de doctorat en Tecnologia Agroalimentària i Biotecnologia des del 2007, imparteix docència a l’Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB) i a l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC). Actualment és el director de la Conferencia de Directores de Escuelas de Doctorado de l’Estat espanyol.

Com a investigador centra la seva tasca en els estudis biofísics i tecnologia dels aliments mitjançant tècniques espectroscòpiques. Una recerca que desenvolupa i transfereix a través del Centre de Biologia Molecular (CEBIM) i del grup de recerca en Gestió Interada de Nematodes Fitoparàsits i dels Efectes sobre el Rendiment i Qualitat de la Collita (GINEMQUAL), dels quals en forma part.