Homenatge al personal jubilat de la UPC durant el curs 2021-2022

Foto de grup del personal jubilat, juntament amb el rector Daniel Crespo i altres representants de la Universitat
Descarregar

Intervenció de Maricarmen Blasi, en representació del PAS jubilat el curs passat

El professor Joseba Quevedo ha intervingut en representació del PDI jubilat

El professor Joseba Quevedo ha intervingut en representació del PDI jubilat

L’Aula Màster del Campus Diagonal Nord de la UPC ha acollit, el 2 de novembre, l'acte de reconeixement institucional de la UPC al PDI i al PAS jubilat durant el curs passat.

02/11/2022

La Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) ha ret homenatge a les 88 persones de la institució que s’han jubilat durant el curs 2021-2022, 47 de les quals han format part del Personal Docent Investigador (PDI) i 41, del Personal d’Administració i Serveis (PAS).

L'acte de reconeixement ha tingut lloc el 2 de novembre a l’Aula Màster del Campus Diagonal Nord, i s’ha iniciat, a les 12 h, amb les paraules de benvinguda del rector, Daniel Crespo. L’homenatge ha continuat amb la intervenció del gerent de la Universitat, Xavier Massó, i, posteriorment, del vicerector de Política de PDI, Miquel Soriano.

Tot seguit, han intervingut Maricarmen Blasi, tècnica de laboratori de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT), i Joseba Quevedo, del Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial i professor de l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), en representació del PAS i del PDI jubilat el curs passat, respectivament. Durant l'acte ha intervingut també el rector de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), Josep A. Planell.

Les persones jubilades han rebut com a record una insígnia de plata, que ha lliurat la secretària general, Ana B. Cortina.

També ha participat la delegada del rector de l’Espai UPC Sènior i vicepresidenta d’UPC Alumni, Núria Garrido. L'acte ha finalitzat a la plaça de Telecos.