Homenatge institucional al personal de la UPC jubilat durant el curs 2020-2021

Vista general de l’Aula Màster: el personal de la UPC jubilat durant el curs 2020-2021 assistent a l’acte escolta la intervenció del gerent, Xavier Massó. L’acompanyen a la taula el rector Daniel Crespo, el vicerector Miquel Soriano i la secretaria general Ana B,Cortinas
Descarregar

L’Aula Màster del Campus Diagonal Nord de la UPC ha estat, el 25 de maig, l'escenari de l’acte d’homenatge institucional al PAS i al PDI jubilat durant el curs acadèmic passat.

26/05/2022

Un any més, la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) ha volgut retre homenatge a les persones de la institució que s’han jubilat durant el curs anterior. En concret, el curs 2020-2021 es van jubilar 103 persones, 68 de les quals formaven part del Personal Docent Investigador (PDI) i, 35, del Personal d’Administració i Serveis (PAS).

En aquesta ocasió, el reconeixement ha tingut lloc el 25 de maig a l’Aula Màster del Campus Diagonal Nord, i s’ha iniciat, a les 12:30 h, amb les paraules del rector de la UPC, Daniel Crespo, que ha donat la benvinguda a les més de 50 persones assistents a l’acte.

L’homenatge ha continuat amb la intervenció del gerent de la Universitat, Xavier Massó i, posteriorment, del vicerector de Política de PDI, Miquel Soriano.

Tot seguit, han intervingut Mari Cruz Arancón i Juan-Antonio Fernández, en representació del PAS i del PDI jubilats el curs 2020-2021, respectivament. Els assistents a l’acte han rebut com, a record, una insignia de plata de la mà de la secretaria general, Ana B. Cortina.

També ha participat la delegada del rector de l’Espai UPC Sènior i vicepresidenta d’UPC Alumni, Núria Garrido, que ha dit unes paraules abans de la cloenda de l’acte, que ha finalitzat a la plaça de Telecos amb música en directe.