Homenatge institucional al personal jubilat de la UPC durant el curs 2022-2023

Fotografia de grup de les 80 persones que s'han jubilat durant el curs 2022-2023
Descarregar

La UPC ha rendit homenatge a les 80 persones de la institució que s’han jubilat durant el curs 2022-2023

L’Aula Màster del Campus Diagonal Nord de la UPC ha acollit, el 14 de novembre, l'acte de reconeixement institucional de la UPC al PDI i al PAS jubilat durant el curs acadèmic passat.

14/11/2023

La Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) ha rendit homenatge a les 80 persones de la institució que s’han jubilat durant el curs 2022-2023, 50 de les quals han format part del Personal Docent Investigador (PDI) i 30, del Personal d’Administració i Serveis (PAS).

L'acte de reconeixement ha tingut lloc el 14 de novembre a l’Aula Màster del Campus Diagonal Nord, i s’ha iniciat, a les 12 h, amb les paraules de benvinguda del rector, Daniel Crespo. Tot seguit, han intervingut el gerent de la Universitat, Ivan Planas, i el vicerector de Política de PDI, Miquel Soriano.

L'homenatge ha continuat amb la intervenció de Francesc Casamajó, personal del Servei de Comunicació, i Francesc de las Heras, professor emèrit de la UPC, en representació del PAS i del PDI jubilat el curs passat, respectivament.

Les persones jubilades han rebut com a record una insígnia de plata, que ha lliurat la secretària general, Ana B. Cortina.

Finalment, ha participat la delegada del rector de l’Espai UPC Sènior i vicepresidenta d’UPC Alumni, Núria Garrido. L'acte ha finalitzat a la plaça de Telecos.