Retrat de Joan Miquel Piqué, nou director del Campus FPCAT-UPC de la Mobilitat Sostenible (Martorell)
Descarregar

Des d’aquest mes de març, Joan Miquel Piqué és el nou director del Campus FPCAT-UPC de la Mobilitat Sostenible (Martorell). Piqué pren el relleu a Ignasi Buyreu al capdavant del Campus, el qual inicia una nova etapa amb la posada en marxa de l’oferta formativa vinculada a la transformació de la indústria de la mobilitat.

21/03/2023

Llicenciat en Econòmiques per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) el 1994, Joan Miquel Piqué també s’ha format en Business Excellence per la University of California (Haas School of Business, 2020) i en Innovation and Technology: Digitial Disruption, a l’IMD Business School (2020).

En la seva trajectòria professional, Piqué ha estat assessor de negocis, coach executiu i emprenedor amb gairebé 30 anys d’experiència en gestió empresarial i consultoria. Ha estat CEO i cofundador de la consultora The Human Business - Management Consulting i fundador de Global Coaching Associates. Va ser assessor econòmic sènior de la Generalitat de Catalunya, del 2004 al 2009; director general del consorci Localret, del 2009 al 2011, i investigador de l’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona, del 1996 al 2004.

Joan Miquel Piqué és professor, des del 2014, a Eada Business School Barcelona, al Departament d’Estratègia, Lideratge i Persones, i professor adjunt d’Innovació, Estratègia, Economia i Geopolítica, al mateix centre. També és membre de l’associació European Business Angel Network.

Piqué es posa al capdavant del Campus UPC-FPCAT de la Mobilitat Sostenible (Martorell) en una nova etapa del Campus, en què s’ha posat en marxa l’oferta formativa, que inclou cursos de formació professional per a l'ocupació. El setembre s’iniciaran els programes de formació contínua (màsters i postgraus) per a professionals i empreses del sector de l'automoció i la mobilitat. Serà un node de formació i innovació per a la transformació de la indústria de la mobilitat, especialment en àrees emergents com el vehicle autònom i elèctric, i la innovació en aquest camp. La inserció laboral i la qualificació professional de les persones són els eixos clau d’aquest nou Campus connectat amb la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC).