Jordi Romeu Garbí, reelegit director del Departament d’Enginyeria Mecànica

Descarregar

Jordi Romeu Garbí durant la presa de possessió

El professor Jordi Romeu Garbí serà, per quatre anys més, director del Departament d’Enginyeria Mecànica de la UPC. Ha pres possessió del càrrec el dia 5 de març, a l’ETSEIB

05/03/2020

Jordi Romeu Garbí continuarà al capdavant del Departament d’Enginyeria Mecànica (EM) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), del qual és director des del 2012. Doctor Enginyer Industrial per la UPC, catedràtic d’Enginyeria Mecànica de la UPC i professor de l’Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), Jordi Romeu és investigador del grup de recerca Laboratori d'Enginyeria Acústica i Mecànica (LEAM), on centra l’activitat de recerca principalment a l’àmbit del control de soroll i les vibracions, especialment en impacte acústic i vibratori d’infraestructures i control actiu de soroll. Ha participat en nombrosos projectes de recerca, tant d'àmbit europeu com nacional, juntament amb empreses i administracions.

Jordi Romeu també és soci fundador de la spin-off AV Enginyers, fundada l’any 2009, una empresa de consultoria en l’àmbit de l'acústica i les vibracions que va sorgir com a fruit de la sinergia entre el LEAM i l’empresa Vibcon. Així mateix, és membre del Consejo Rector de la Sociedad Española de Acústica.