Jordi Salazar continua com a director del Departament d’Enginyeria Electrònica

Jordi Salazar, a l'esquerra, donant la ma al rector Daniel Crespo durant l'acte de presa de possessió
Descarregar

Jordi Salazar, davant la seu del Departament al Campus Nord de Barcelona
Descarregar

Jordi Salazar, davant la seu del Departament al Campus Nord de Barcelona

El professor Jordi Salazar tornarà a estar al capdavant del Departament d’Enginyeria Electrònica de la UPC per quatre anys més, després d’haver estat reelegit en el càrrec.

20/04/2022

El 20 d’abril ha tingut lloc la presa de possessió del professor Jordi Salazar com a director del Departament d’Enginyeria Electrònica de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), càrrec que exerceix des de l’abril del 2018. Els quatre mesos anteriors, havia estat director en funcions de la mateixa unitat i, anteriorment, sotsdirector (des de l'octubre del 2014 fins al desembre del 2017).

Enginyer de Telecomunicació (1991) per la UPC i doctor enginyer de Telecomunicació (1997) per la mateixa Universitat, Jordi Salazar és professor de la UPC des de l’any 1993, primer com a associat i des del 1998 com a titular d’universitat. Des del 2014 té l’acreditació de Catedràtic d’Universitat per l’ANECA. Actualment imparteix docència a l’Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) en diferents assignatures de l’àmbit dels sistemes digitals basats en microprocessadors i dels sistemes ultrasònics.

Com a investigador, desenvolupa la seva recerca al camp dels ultrasons i sistemes ultrasònics, tasca que realitza dins del Grup Sistemes Sensors (GSS). La seva expertesa se centra en l'estudi i el desenvolupament de sistemes basats en els ultrasons, així com en les aplicacions que se’n deriven, particularment en la indústria alimentaria i en el test i els assajos no destructius.