Lluís Giménez, director del Departament de Representació Arquitectònica

Descarregar

El professor i investigador Lluís Giménez, amb el rector de la UPC, Francesc Torres, en la presa de possessió

Lluís Giménez, director del Departament de Representació Arquitectònica
Descarregar

El professor i investigador Lluís Giménez, en el moment de prendre possessió del càrrec com a director del Departament de Representació Arquitèctonica. Al seu costat, el rector Francesc Torres i la Secretària General, Marta de Blas.

Lluís Giménez ha pres possessió, el 5 de juny, com a director del Departament de Representació Arquitectònica de la UPC.

06/06/2019

El nou director del Departament de Representació Arquitectònica de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), Lluís Giménez, ha estat fins ara, i des de fa dos anys, secretari de la mateixa unitat. Arquitecte per l’Escola d’Arquitectura del Vallès (ETSAV) des del 2001, es va doctorar el 2016 amb menció internacional per l’Escola d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB) el 2016, on el catedràtic imparteix docència des del 2006.

A més, és professor visitant del màster universitari en Paisatgisme (MBLandArch), del grau en Multimèdia i del màster en Disseny i Comunicació Visual de la Fundació Politècnica de Catalunya (FPC). Ha col·laborat amb la Universitat d’Arquitectura i Urbanisme Ion Mincu de Bucarest i l’Escola d’Arquitectura de la Universitat de Tianjin, Xina.

Lluís Giménez també és membre del grup de recerca Arquitectura, Disseny: Representació i Modelatge (ADR&M). Des del 2009, pertany a la coordinació de la matèria de Dibuix Tècnic de les PAU. Ha participat en la redacció de deu llibres i articles científics en revistes. Així mateix, ha estat ponent a diferents congressos, sobretot en l’apartat de geometria descriptiva, la impressió 3D i la realitat virtual i augmentada.