Mar Carrió, directora de l’Institut de Ciències de l'Educació

La professora Mar Carrió i el rector Daniel Crespo es donen la mà
Descarregar

La professora Mar Carrió amb el rector Daniel Crespo en l'acte de presa de possessió del càrrec

La professora Mar Carrió, de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT), ha pres possessió, l’11 de desembre, del càrrec com a directora de l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la UPC.

19/12/2023

Llicenciada en Biologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i doctorada en ciències biològiques per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Mar Carrió és la nova directora de l’Institut de Ciències de l'Educació (ICE) i pren el relleu a la professora Ariadna Llorens, que ocupava el càrrec des del 2019.

Vinculada al Departament d’Òptica i Optometria de la UPC, Mar Carrió treballa a la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) des de l’octubre del 2022, on a més de docent de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) ha estat delegada del rector per a la formació del professorat (març-setembre del 2023). Anteriorment, ha treballat com a investigadora a la Universitat Pompeu Fabra (UPF), on va dirigir el màster de Formació de Professorat de Secundària i la Unitat de Suport a la Qualitat i a la Innovació Docent (USQUID) de la Facultat de Ciències de la Salut i de la Vida, i també ha estat professora associada de la UAB.

La seva àrea d’expertesa és l’educació científica. És cap del Grup de Recerca Educativa en Ciències de la Salut (GRECS), format per investigadors de la UPC, la UPF i la UVic-UCC. A més, ha rebut nombroses distincions com ara la Jaume Vicens Vives 2018 i 2016, i el Premio Nacional de Innovación Educativa 2006.