Mercè Ollé, nova directora del Departament de Matemàtiques

Descarregar

D'esquerra a dreta: l'anterior director del Departament de Matemàtiques, José Rodellar; el rector Francesc Torras, la nova directora Mercè Ollé, i la secretària general de la UPC, Margarida Espona, durant el nomenament.

Mercè Ollé, nova directora del Departament de Matemàtiques
Descarregar

Retrat de Mercè Ollé, que també ha pres possessió, l'11 de febrer, com a catedràtica d'universitat de Matemàtica Aplicada.

La catedràtica Mercè Ollé Torner ha pres possessió com a directora del Departament de Matemàtiques de la UPC el 24 de febrer, després d’haver estat elegida en les votacions de l’11 de febrer. Agafa el relleu a José Rodellar, en el càrrec des del març del 2017.

01/03/2021

El 24 de febrer ha tingut lloc la presa de possessió de Mercè Ollé Torner del càrrec de directora del Departament de Matemàtiques de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC). L’acte ha comptat amb la participació del rector Francesc Torres, la secretària general de la UPC, Margarida Espona, el professor José RodellarBenedé, al capdavant del Departament en els darrers quatre anys.

Catedràtica d’universitat de Matemàtica Aplicada de la UPC, Mercè Ollé Torner és doctora en Matemàtiques per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Com a professora, imparteix docència a l’Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) i a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME).

Com a investigadora, forma part del grup de recerca en Sistemes Dinàmics (SD) de la UPC. La seva àrea d’expertesa són els sistemes Hamiltonians i la mecànica celeste.

Forma part de la la selecció de dones reconegudes el 2016 del ‘Virtual Special Issue on Women in Physics’, de l'editorial Elsevier, publicat el 8 de març del mateix any.