Miquel Casals, de nou director del Departament d'Enginyeria de Projectes i de la Construcció

Retrat de Miquel Casals
Descarregar

Retrat de Miquel Casals

Miquel Casals, durant l'acte de presa de possessió, amb el rector Daniel Crespo i  la secretaria general de la UPC, Ana B. Cortinas
Descarregar

Miquel Casals, durant l'acte de presa de possessió, amb el rector Daniel Crespo i la secretaria general de la UPC, Ana B. Cortinas

El catedràtic Miquel Casals ha pres possessió, el 17 de febrer, com a director del Departament d’Enginyeria de Projectes i de la Construcció, després d’haver estat reelegit en el càrrec, que ocupa des del març del 2018.

17/02/2022

Miquel Casals Casanova, catedràtic d’Enginyeria de la Construcció i doctor en Enginyeria Industrial per la UPC, continuarà durant quatre anys més al capdavant del Departament d’Enginyeria de Projectes i de la Construcció de la Universitat.

Anteriorment, Miquel Casals ha estat sotsdirector de diversos àmbits a l’Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) i ha exercit càrrecs de responsabilitat diversos en la gestió del departament que dirigeix.

Actualment imparteix docència al màster universitari en Enginyeria Industrial i al màster universitari en Enginyeria d’Organització a l’ESEIAAT

Com a investigador, centra la recerca en l’eficiència energètica als edificis, en la millora de la gestió d’obres i edificis i, més recentment, en diversos aspectes de la digitalització dels edificis i del seu entorn, tasca que desenvolupa al Grup de Recerca i Innovació de la Construcció (GRIC), un grup consolidat de recerca que lidera des que es va crear.

Ha estat l’investigador principal i coordinador de nombrosos projectes i convenis de recerca i transferència de tecnologia, i alhora és autor o coautor d’un gran nombre d’articles científics entre altres resultats de recerca i transferència.