Nou web dels Serveis Cientificotècnics

Una investigadora treballant al Laboratori d'Integritat Estructural, Fiabilitat i Micromecànica dels Materials, del CIEFMA
Descarregar

El nou web facilita l'accés al serveis cientificotècnics de la UPC disponibles per a empreses, administracions o personal investigador. A la imatge, una investigadora treballant al Laboratori d'Integritat Estructural, Fiabilitat i Micromecànica dels Materials, del Centre d’Integritat Estructural, Fiabilitat i Micromecànica (CIEFMA)

La UPC disposa d’un nou web dels Serveis Cientificotècnics, en català, castellà i anglès, per facilitar l’accés de les empreses, les administracions i la comunitat científica als diferents serveis i infraestructures científiques i tècniques de la Universitat.

09/01/2023

El nou portal de Serveis Científicotècnics es presenta com una finestreta única des d’on qualsevol empresa, administració o personal investigador pot accedir al ventall de serveis que ofereix la Universitat. La informació s’estructura en tres apartats:

• La descripció de línies de servei que es desenvolupen en diferents àmbits d’aplicació.
  • El llistat d’infraestructures científiques destacades.
  • El llistat de tarifes de serveis específics per a ús extern.

Tarifes per a ús extern
El web s’ha dissenyat per donar una major visibilitat externa dels serveis cientificotècnics de la UPC i, per tant, les tarifes que hi apareixen són per a ús extern.

La tasca de connexió entre les entitats externes que demanin la contractació d'un servei i l'ús d'una infraestructura, així com el contacte amb el PDI i els grups de recerca es gestiona, a través d’aquest web, des del Servei de Suport a la Recerca i la Innovació. Per aquesta raó, no apareixen el nom dels grups ni el contacte directe del PDI de la UPC.

Actualment, s’està treballant en una intranet, que es preveu iniciar a partir de l'any vinent, i a través del qual el PDI podrà accedir a la informació sobre els equipaments disponibles, el contacte directe dels grups de recerca, les tarifes internes aprovades per a projectes competitius nacionals o europeus i les infraestructures on tenim accés d’altres universitats.