Prenen possessió, el 6 d'octubre, 16 catedràtiques i catedràtics de la UPC

Les professores i els professors que han pres possessió com a catedràtiques i catedràtics de la UPC
Descarregar

El 6 d'octubre ha tingut lloc la presa de possessió de 16 professores i professors com a catedràtiques i catedràtics de la UPC en diferents àrees de coneixement. L’acte ha estat presidit pel rector de la Universitat, Daniel Crespo, i ha comptat amb la participació de la secretària general, Ana Belén Cortinas, i del vicerector de Política del Personal Docent i Investigador, Miquel Soriano.

14/10/2022

Nou professores i set professors de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) han pres possessió com a catedràtiques i catedràtics de la Universitat en un acte que ha tingut lloc el 6 d'octubre, a la Sala de Juntes del Rectorat, a Barcelona.

Han pres possessió i han signat com a catedràtiques i catedràtics d’universitat les professores i professors:

• Marta Gangolells Solanellas, del Departament d'Enginyeria de Projectes i de la Construcció, en l'àrea de coneixement d'Enginyeria de la Construcció,
  • Emilio Gil Moya, del Departament d'Enginyeria Agrolimentària i Biotecnologia, en l'àrea de coneixement d'Enginyeria Agroforestal.
  • Àngela Nebot Castells, del Departament de Ciències de la Computació, en l'àrea de coneixement de Ciències de la Computació i Intel·ligència Artificial.
  • Eulàlia Planas Cuchí, del Departament d'Enginyeria Química, en l'àrea de coneixement d'Enginyeria Química.
  • Ernest Redondo Domínguez, del Departament de Representació Arquitectònica, en l'àrea de coneixement d'Expressió Gràfica Arquitectònica.
  • Santiago Royo Royo, del Departament d'Òptica i Optometria, en l'àrea de coneixement d'Òptica.

Aquests sis nomenaments, publicats al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) - núm. 8767, de 6 d'octubre de 2022, corresponen al concurs d'accés per a la provisió de places de cossos docents universitaris, convocat per la Resolució 2022-660/19, de la UPC (BOE d'11 de març de 2022).

Així mateix, ho han fet, com a catedràtics i catedràtiques contractats, les professores i professors següents:

• M. Pilar Almajano Pablos, del Departament d’Enginyeria Química.
  • Mònica Ardanuy, del Departament de Ciència i Enginyeria de Materials.
  • Rosa M. Darbra Romandel Departament d’Enginyeria Química.
  • Nuria Forcada Matheudel Departament d’Enginyeria de Projectes i de la Construcció.
  • Crina Maria Cojocaru, del Departament de Física.
  • Elsa Pastor Ferrer, del Departament d’Enginyeria Química.
  • Alexandre Perera i Lluna, del Departament d’Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial.
  • Enrique Romero Morales, del Departament d’Enginyeria Civil i Ambiental.
  • Tzanko Tzanov, del Departament d’Enginyeria Química.
  • Alfredo Vellido Alcacena, del Departament de Ciències de la Computació.

Aquests deu nomenaments, publicats al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) - núm. 8766, de 5 d'octubre de 2022, corresponen al concurs de la categoria de catedràtic/a contractat/da, convocat per la Resolució 2022-661/20, d'1 de març, de la UPC (DOCG del 16 de març de 2022).