Rafael Pastor, reelegit director del Departament d’Organització d’Empreses

Descarregar

Rafael Pastor, director del Departament d'Organització d'Empreses de la UPC per als propers quatre anys

Rafael Pastor, reelegit director del Departament d’Organització d’Empreses
Descarregar

Rafael Pastor, amb el rector de la UPC, Francesc Torres, en un moment de la presa de possessió com a director

El professor Rafel Pastor ha pres possessió, l’11 de juliol, com a director del Departament d’Organització d’Empreses de la UPC, després d’haver estat reelegit en el càrrec.

16/07/2019

Enginyer industrial, doctor i màster en Logística Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) —amb premi Extraordinari de Doctorat 2001—, Rafael Pastor continuarà com a director del Departament d’Organització d’Empreses per als propers quatre anys. Escollit director per primera vegada el 2015, Pastor tambçe havia ocupat el càrrec de sotsdirector del mateix Departament des del 2012 i n’havia estat el secretari del 2000 al 2003.

Catedràtic d’universitat des de 2011, Rafael Pastor imparteix docència a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB). La seva tasca de recerca la desenvolupa a l'Institut d'Organització i Control de Sistemes Industrials (IOC), concretament a través de la divisió d’Enginyeria d’Organització i Logística i del grup de recerca Supply Chain and Operations Management (SCOM). En aquest institut ha ocupat també els càrrecs de sotsdirector, en els períodes 2009-2010 i 2011-2012 i també de secretari.

La seva activitat recerca se centra en l'aplicació dels mètodes quantitatius de gestió a la resolució de problemes d’organització industrial i al disseny i la gestió de la cadena de subministrament.