Relleu en les direccions de les àrees de Personal i de Gestió Acadèmica

Imatge de Joan Manel Rebollo, director de l’Àrea de Personal
Descarregar

Joan Manel Rebollo s'ha incorporat a la UPC, com a director de l’Àrea de Personal

La UPC fa canvis en la Gerència amb la voluntat de donar un nou impuls als objectius del Pla Estratègic 2022-2025 en aquests dos àmbits.

18/01/2024

Des del 15 de gener s’ha incorporat com a nou director de l’Àrea de Personal Joan Manel Rebollo, i Francisco Javier Navallas Ramos ha assumit la direcció de l’Àrea de Gestió Acadèmica de la UPC.

Joan Manel Rebollo té experiència en la gestió de persones, treball en equip, lideratge i negociació. Fins ara ocupava la Subdirecció General de Gestió de Personal i d’Organització de l’Institut Català de la Salut de la Generalitat de Catalunya. Substitueix Míriam Giménez Dapena, que passa a ser la cap del Servei de Personal.

Francisco Javier Navallas Ramos, fins ara a l’Àrea d’Organització i Desenvolupament Professional de la UPC, és el nou director de l’Àrea Acadèmica. Navallas, que ja havia desenvolupat aquesta funció entre 2018 i 2020, substitueix Joan Francesc Córdoba, que passa a assumir altres tasques dins de l’àmbit acadèmic de la Universitat.

Amb aquests canvis es pretén donar un nou impuls als objectius del Pla Estratègic 2022-2025 de la UPC en aquests dos àmbits. El Pla Estratègic prioritza la definició de la plantilla adequada per a cada servei, reduir la temporalitat, promoure la captació i retenció del talent, i potenciar la millora competencial de PTGAS i PDI. En aquest sentit, i per a 2024, els reptes són l’elaboració d’un Pla d’Ordenació de Recursos Humans per a la UPC i el desplegament dels recursos assignats al pressupost per a la recuperació i l’enfortiment progressiu de la plantilla de PTGAS.